۲ پاسخ

چطور متوجهش شدید؟

دختر داداشم چسبندگی داشت طوری که میگفتن باید عمل بشه بچه خییلی اذییت میشد ..ولی تا سه سال پماد استفاده‌ کرد خداروشکر خوب شد نیاز به عمل نشد
الان ۸ سالشه

سوال های مرتبط

مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی