۹ پاسخ

انشالله
سه ساله اقدامم

جوشانده بومادران یه چند وقت بخور برا باردار شدن خیلی خوبه .بخور خبرشو بهم بده

الهی فداتشم 🥺🥺غصه نخور منم‌منفی هستم این همه زحمت کشیدم این ماه
انشالله مثبت میشی

انشااا..مثبتی

دعا میکنم مثبت باشه گلم

مال من ک ضدحال خوردم ایشالله تو مثبت باشی

انشا الله خیره مثبته

چندروز تاخیری؟

سابقه تاخیر و پریود نشدن دارم
ولی خب امیدم دارم🥲

سوال های مرتبط

مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مرضیه مرضیه قصد بارداری
مامان پرنسس خونه🩷 مامان پرنسس خونه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد مهدیار💙 مامان محمد مهدیار💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری