بچه ها رفتم آزمایش بتا دادم دعا کنین مثبت باشه

۹ پاسخ

ایشالا هر چی خیره عزیزم

انشالله مثبتی خواهر

انشاالله مثب میشه💚

ان شاءالله مثبت باشه عزیزم

ایشالله🥺❤️

انشالله که خیره

ایشالا که مثبته عزیزم

انشاالله مثبتی عزیزم، چند روز از موعدت گذشته؟ چه علائمی داشتی؟

انشالله موبت میشه🤍

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری