رفتم بتا دادم دعا کنین مثبت باشه🥺

۷ پاسخ

انشاءالله مثبتی منم آزمایش دادم دعا کن مثبت باشه🥲❤

کی رفتی

ایشالا

انشاالله مثبت شه بعد خبر ش رو به منم بده

ایشالله گلم مثبته منم جوابم پس فردا میاد برام دعا کن

انشاالله مثبته

هفته پنج بارداری هستی چرا بتا دادی

سوال های مرتبط

مامان پرنسس خونه🩷 مامان پرنسس خونه🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بلوط مامان بلوط هفته پانزدهم بارداری
مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣🐾 مامان جوجه🐣🐾 هفته پانزدهم بارداری