۵ پاسخ

هعیییی خواهرمن ک خیلی وقته اینطوریم 😂رحمت داره بزرگ میشه

طبیعیه گلم اگ مث درد پریودیته

از منم اینجوری میشه بعضی وقتا حس میکنم انگار داره از داخل بدنم پاره میشه

منم دارم عزیزم انگار عادی

اگه مث درد پریودی و لکه بینی اینا نداری طبیعیه چون رحم داره تغییر میکنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری