خانم ها سنو انومالی بیمه شامل میشه؟؟؟

۱۳ پاسخ

نه آزاده

اگه با بیمه تکمیلی شما قرارداد داشته باشن

نه همه جا آزاده متاسفانه

غربالگری کلا ازاده، ولی اگه بیمه تکمیلی داشته باشی و بری جایی که باهاش قرار داد داره یا رایگان یا با هزینه خیلی کم

بیمت چیه؟تکمیلیم داری؟

منکع ی مطب پرسیدم قرار داد داشت با بیمم ۱۵۰۰ شد ۳۵۰

سلام،آره ولی تفاوت چندانی نداره ۲۰۰،۳۰۰تومن کمتر میشه

اگه جایه دولتی ک طرف قرار داد بیمته بری اره قبول میکنن

اره بعضی جاها قرارداد دارن

اگه جای خصوصی میری باید کاغذشو بگیری بعد بری از بیمه بگیری

بله من با تکمیلی برام بدون هزینه شد

عزیزم هنوز نرفتی سونوگرافی

منم دنبالش بودم ببینم میشه یا نه هر جا زنگ زدم همه میگن آزاد

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حبه قندم🩷 مامان حبه قندم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری