خانوما انرژی زا ضرر داره واسه من شیر میدم؟

۳ پاسخ

آره. کلا مضره بخاطر قند و کافئین بسیار بالاش. بقیه موادش به کنار. تو شیردهی که اصلا. میره تو شیرت به قلب و کلیه بچت فشار میاره

بله گلم

بعله

سوال های مرتبط

مامان روناز🤰👶💖 مامان روناز🤰👶💖 ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی