خانما‌ من اصلا به ویار به هیچیییی ندارم 😂

۷ پاسخ

آرامش قبل طوفانه قشنگم😅

ویار منو مجبور کرد نصف شبی پاشم ماکارونی پروانه ای بپزم بخورم اخر سرم همشو بالا اوردم الان حالم بدهههه

منم نداشتم

من هیچ علائم ندارم🫠🤣

من سر قبلیم هر روز صدتا ویار داشتم ولی الان اصلا ندارم

منم همینطور

شروع میشه عزیزم هنوز زوده برات😅

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا هفته پنجم بارداری
مامان بِریتان مامان بِریتان هفته بیست‌ونهم بارداری