خانم ها از چند هفته باید به پشت نخوابی

۸ پاسخ

۲۰هفته دیگه طاق باز نباید بخوابی

من قبل از بارداریم به پهلو می‌خوابیدم الان هم به پهلو میخوابم تو طول این ۶ هفته یک بار اتفاق افتاده بیدار شدم دیدم به پشت خوابیدم

مرسی گلم فدات

اشکالی نداره عزیزم ولی سعی کن از الان خودتو عادت بدی ک هفتت رقت بالاتر دیگه عادت کرده باشی اینم ک میگن ب‌پهلو بخوابی دوتا علت داره اول اینکه به ستون فقرات خودت فشار نیاد وقتی شکمت بزرگتر‌میشه دوم و مهمترش اینه ک گردش خون توی حالتی‌ک ب‌پهلو خوابیدی واسه خودت و نی نی بهتر انجام میشه به پشت ک میخوابی انگار خونی‌ک قراره با فشار در حجم بادا رد بشه رو از ی راه باریک رد کنی‌حرکتشو کند میکنه اکسیژن ممکنه ب نی‌نی‌ نرسه

من الان بعضی وقتا از خواب بیدار میشم میبینم به پشت خوابیدم

مرسی عزیزانم

،از 16 هفته

من از ماه سوم دیگه نخوابیدم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیا مامان دنیا هفته سی‌ام بارداری
مامان رادمهر🫀 مامان رادمهر🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وچهارم بارداری