البته که ممکنه خطرناک باشه بهتره بری دندانپزشکی تا نگاه کنه ببینم مشکل چی هست؟ البته شما وارد 3ماهه سوم بارداری شدید و فکر نکنم دندانپزشک بتونه کاری انجام بده ولی معاینه کنه بهتره خیالت راحت میشه
اگ عفونت كرده باشه ميگن خطرناكه ميتوني نامه از دكترت بگيري بري عصب كشي كني دردش بيوفته منم چهار روز درد وحشتناك داشتم رفتم عصب كشي كردم
ن مشکلی نیس ... ژل دنتول بگیر بزن به پنبه بزار به دندونت بزار آروم شی
نه دیگه چه ربطی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.