خانوما خیلی سرفه هام شدید شده این خطرناک نیست برا بچه 😭

۸ پاسخ

منم همین مدت پیش حالت سرماخوردگی گرفتم هنوز که هنوزه سرفه دارم در طول روز بعدم بخاطر اسید معده هم هست گاهی سرفه میکنم
وقتی سرفه میکنی دستت بزار رو شکمت کمی به حالت جمع شده باش کمتر دردت میاد
من یه بار حالت دراز کشیده بودم سرفه کردم انگار زیر دلم با دستگاه دوخت دوخت زدن وای از درد گریه ام گرفته بود تا چند ساعت همون نقطه درد داشتم

موقع سرفه نشسته یکم خم شو به جلو و شکمتم نگهدار ، در کل دکترا میگن بچه جاش تو رحم امنه و با سرفه و عطسه چیزیش نمیشه

برو دکتر داخلی من بارداری قبلی سرفه های شدید بیشتر در شب داشتم یه ماه تقریبا طول کشید رفتم داخلی تست ریه گرفتن گفتن آسم بارداریه دارو داد زود خوب شدم تقریبا همین هفته های شما بودم

عزیزم اصلا نترس خدا شیشه بر سنگ نگه داره

وقتی سرفه میکنی شکمتو بگیر

هیچی نمیشه امید به خدا من یه سرفه های کرونایی داشتم تو ۱۲هفته فکر میکردم الانه که بچه بیاد بیرون 🥲هیچی نشد خداروشکر

هفته‌ی ۱۶ بارداری به خاطر سرفه ،و رفلاکس معده ،جنینو از دست دادم،

یک بالش کوچیک بذار رو شکمت شدت سرفه کمتر بشه

سوال های مرتبط

مامان دخی جون
☀️☀️ مامان دخی جون ☀️☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وپنجم بارداری