کیا ۶روز به موعد ازمایش بتا دادن و مثبت بوده؟

۶ پاسخ

من عزیزم بتام نود بود دوروز بعدش شد دویست و شونزده

اگر دوست داشتی من تو روبیکا گروه دارم فقط خانم های اقدامی هستند. میتونی راحت کمک بگیری عزیزم آیدی پیام بده لینک بدم

@Mmahla1۳۸۱

من زدم معلوم بود

خیلی زوده

من ۱۰ روز مونده بود به پریودی

زوده گلم

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵🐚 مامان آیهان🩵🐚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری