اینم ناهار اقا بردیا

تصویر
۱۱ پاسخ

ماکارانی فرمی هم بریز

به به چه پرمحتوا ماشا‌...

نخود فرنگی نفاخ نیست برا بچه؟

نوش جانش

نوش جونش

نوش جان

جو دوسر پرک ؟
اون سفید آرد ؟

نوش جونش من که درست می‌کنه نمیخوره ولی باز میگم شاید امروز خورد درست میکنم 🫤😅

رب میزنین؟

اون دونه های ریز نارنجی چیه ؟

رب نزن

سوال های مرتبط

مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱ سالگی
مامان یوسف.مهدی.طاها مامان یوسف.مهدی.طاها ۱۴ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان دلوین❤️دیار❤️ مامان دلوین❤️دیار❤️ ۱۲ ماهگی
مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 ۵ ماهگی
مامان شیما مامان شیما ۱۳ ماهگی
مامان سپهر مامان سپهر ۱ سالگی