۳ پاسخ

اگه سابقه خانوادگی ندارید قوم‌و خویش نیستید و سن تون بالا نیست مطمئن باشید هیچی نیست

من ۳/۸۲ بود الکی فرستادن منو آمنیوسنتز انجام دادم هیچی نبود خداروهزار مرتبه شکر

چند سالتونه؟

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری