۴ پاسخ

برا دختر منم همینطوره 2ماهگی خیلی درد داشت الان درد ندارع تب کرده😓

من خونه رو خنک کردم بچه رو با ی زیر دکمه گذاشتم دمای بدنش تا ۳۷.۴ رفت ولی برگشت ب تب نرسید

تیام دوماهگی دردش بیشتر بود ۴ ماهگی تبش

وای یادش میوفتم خودم تب میکنم
بچم ۱۲ ساعت تبش بالا پایین میشد
ولی ۶ ماهگی خیلی اسون بود خدارو شکر

سوال های مرتبط