۷ پاسخ

چهار ماهگی بنظر من خیلی از دوماهگی بهتره

سلام عزیزم،بدون تب که نمیشه ولی پسر من سر واکسن ۴ ماهگی هم مثل ۲ ماهگی فقط شب اول تب کرد که با پاشویه کنترل شد

برای پسر من سبک بود ۴ماهگیش

پسر من دوماهگی بیشتر تب کرد ولی واسه ۴ ماهگی خیییلی گریه کرد

واکسن چهار ماهگی بدتر از دوماهگی هست

دختر من از نکرد

سوال منم هست

سوال های مرتبط