چهار ماهگی بنظر من خیلی از دوماهگی بهتره
سلام عزیزم،بدون تب که نمیشه ولی پسر من سر واکسن ۴ ماهگی هم مثل ۲ ماهگی فقط شب اول تب کرد که با پاشویه کنترل شد
برای پسر من سبک بود ۴ماهگیش
پسر من دوماهگی بیشتر تب کرد ولی واسه ۴ ماهگی خیییلی گریه کرد
واکسن چهار ماهگی بدتر از دوماهگی هست
دختر من از نکرد
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.