برای دختر من راحت بود
برا من ک خوب بود
بستگی به بچه ات داره،،
دختر من اذیت شد برا چهارماهگی،ولی پسرم نه،،حالش خوب بود،،
استامینفون و سر ساعت بده و سعی کن روز اول قنداقش کنی تا پاهاش و تکون نده،،اینجوره راحت تر رد میکنه این دوره ارو
برای دختر من چهارماهگی سخت تر بود
استا پاراکید بده تب نکنه کمپرس نزار بنظرم اصلا جاش سفت بشه بدتر اذیت میشه اگر فردای واکسن دیدی سفت شد کمپرس گرم فقد بزار خوب میشه
برا پسرمن ازدوماهگی بهتربود
چون تکرار هموناس
برای من که اسون بود
برای نیارای من سختتر از دو ماهگی بود
دو ماهگی هیچیش نشد
بچت چیکارا بلدع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.