۵ پاسخ

نه من هیچی حس نمیکنم

منکه هیچی حس نمیکنم فقط بعضی وقتا درد میگیره فک کنم بخاطر اینه رحم داره بزرگ تر میشه

نه والا

الان نینی شما تو لگنتونه و قد نخود هس از 10هفته ب بعد میاد بالا

من اون روز یکم گریه کردم سمت چپم ی چیزی گرد و قلمبه شده بود اینجا سوال کردم گفتن نفخه احتمالا

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی
مامان 💙هیراد کوچولوم💙 مامان 💙هیراد کوچولوم💙 ۷ ماهگی
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری