۵ پاسخ

سنگینی من نداشتم ولی حس میکردم ی چیزی اون تو هست

هنوز اندازه عدس هم نیس

گرفتگی آره ولی سنگینی نه

نفخه

وا زوده ..نفخ داری حتما

سوال های مرتبط

مامان سیدصالح 💙 مامان سیدصالح 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری