هزینه ی اکوی قلب جنین چقدره ازادش

۱۱ پاسخ

من رفتم بیمارستان بهرامی،آزادش ۲۵۰۰ یا ۲۶۰۰ بود
اما با بیمه پایه و تکمیلی تقریبا ۲۰۰ هزار دراومد

بیمارستان اکبرآبادی با بیمه ۲۰۰ تومنه ازادش یه تومن.سه شنبه ها و چهارشنبه ها هستن از ۸ صبح تا ۱ ظهر که نیاز به وقت گرفتن نداره صبح زود برو.منم سه شنبه میخام برم.بیمارستان مهدیه هم ۲۶۰۰ هستش .

واجبه حتما باید بری

کلا آزاده ۱ و ۳۰۰

من ۲۷۳۰ دادم

من ۳۵۰۰دادم

۲/۸۰۰ پرداختم

یادم نیست ولی فکر کنم 18

کلا آزاده...۲۵۰۰

۲۷۰۰انجام دادپ

یجاگف۲۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شکوفه های گیلاس مامان شکوفه های گیلاس ۲ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان سودا و مهرسا 🩷 مامان سودا و مهرسا 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان فینگلی💙 مامان فینگلی💙 ۱۱ ماهگی
مامان خدا داد🥹🥰 مامان خدا داد🥹🥰 هفته بیست‌وششم بارداری