سلام خانما
هزینه اکوی قلب جنین چقدره ؟؟؟

۱۰ پاسخ

من رفتم بیمارستان دولتی ازم پول نگرفتن

آزاد رفتم ۲۴۸۰

من رفتم بیمارستان دولتی کد رهگیری داشتم ۲۰۰شد

سلام عزیزم چرابایداکوقلب جنین بگیریم؟شمادکتربهتون گف بگیرین؟یامشکل خاصی داشتین؟

عزیزم اگر بیمارستان مخصوص اطفال شهرتون بری دولتی انجام میشه اکثرا دستگاهاشونم خوبه جدیده 300 اینا درمیاد

سه تومن برای من

۱۹۰۰ شد برای من
جای دیگه پرسیدم شده بود ۴۸۰۰

۳تومن شد برا من

برای رفتم جای دولتی شد ۲۴۰

2500 شد برا من

سوال های مرتبط

مامان شکوفه های گیلاس مامان شکوفه های گیلاس ۲ ماهگی
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سودا و مهرسا 🩷 مامان سودا و مهرسا 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی
مامان فینگلی💙 مامان فینگلی💙 ۱۱ ماهگی
مامان خدا داد🥹🥰 مامان خدا داد🥹🥰 هفته بیست‌وششم بارداری