۹ پاسخ

مثل سنوگرافی معمولی و ۱۴۰۰ شد

برای من ۱ تومن شد با بیمه تامین اجتماعی

همون سونوی شکمیه بادستگاه مخصوص

این سونو‌ اکوی قلب جنین جدید اومده؟
یادم نمیاد قبلا بود یا نه خخخخخ

منم رفتم 3900 بود

من تومطب انجام دادم شد۱تومن.مثل سونوکرافی

من آزاد 2400دادم سونو معمولیه قلب جنین بررسی میشه

من فک کنم سیصد دادم اگه درست یادم بیاد، مث سونوگرافیه

۱۸۵۰ هزینش شد، و مثل سونوگرافی معمولی هست شکمیه

سوال های مرتبط

مامان فینگلی💙 مامان فینگلی💙 ۱۱ ماهگی
مامان شکوفه های گیلاس مامان شکوفه های گیلاس ۲ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیستم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد