۲ پاسخ

منم پیششون انجام دادم و اورژانسی بودم و خیییلی راضیم . قطعا دوباره انتخابم دکتر افراسیابه

عالی بود با آرامش و مسئولیت پذیر
روز زایمان من شب ساعت ۲ یه طبیعی داشت و رفته بود خونه زنگ زده بودن که باز طبیعی داری ساعت ۴/۵ برگشته بود و تا ۶ کارش طول کشیده بود از ساعت ۷ صبح سزارین ها شروع شدن تا ۱۱ که نوبت من بود یکی مونده به آخری بودم و از اون قسمتی که خوابیده بودم میشنیدم زنگ زدن دکتر محمدی که دکتر افراسیاب گفته ممکنه تو اتاق عمل بیوفتم توام همراه من بیا که اگر افتادم ادامه عمل انجام بدی اما خداروشکر هیچی نشد و خودشون انجام دادن نفر بعدی رو هم انجام داده بودن و شب توی بخش دیدم راضی بود
من برای بچه بعدی هم قطعا بازم میرم پیشش

سوال های مرتبط

مامان پسرم و نی‌نی خانم مامان پسرم و نی‌نی خانم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا علی اصغر مامان آقا علی اصغر ۲ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری