۳ پاسخ

من اصلا راضی نبودم ،اصلا نرو پیشش ،باعث شد تو ۲۱ هفتگی بچم از دست برع و سقط کردم ،خیلی دکتر بیخود و اصلا دقیقی نیست

برای مراقبت بارداری اینا خیلی خوبه اما برای نازایی اصلا پیشنهاد نمیکنم در ضمن مطبشم شلوغه

بله من از قبل بارداری رفتم و باردار شدم و پیش خودشم زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان پسرم و نی‌نی خانم مامان پسرم و نی‌نی خانم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا علی اصغر مامان آقا علی اصغر ۲ ماهگی