۲ پاسخ

من انجام دادم خیییییلی دکتر خوبیه ولی خب هزینه هم داره نسبت به بقیه دکترا

الان همه دکترا زیر میزی میگیرن
ولی دختر خالم پیشش سزارین شد گفت دستش سبکه و راحت بوده بعدش

سوال های مرتبط

مامان پسرم و نی‌نی خانم مامان پسرم و نی‌نی خانم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا علی اصغر مامان آقا علی اصغر ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد