۵ پاسخ

عزیزم قرص میخوری اگه اره چند تا

مگه فشار پایین باشه باید زایمان کرد؟؟؟

جاری من اینجوری بوده قرص فشارم میخورده سر وقتش زایمان کرده فشارش همش روی ۱۴ بوده

اول ۳۷

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۸ ماهگی