۱ پاسخ

من کیت گذاشتم دو تا خط شد همون شب اقدام کردم دیگه اقدام نکردم و بار اول هم گرفت

سوال های مرتبط

مامان مامان النازو.. مامان مامان النازو.. هفته دوازدهم بارداری