سلام گلیا سرم درد میکنه جی بخورم بد نباشه

۴ پاسخ

سلام گلم استامینوفن ساده یدونه بخوری بد نیس

اب زیاد بخور. اگه با دردش نمیتونی مقابله کنی یه استامینوفن ساده 325
با اب فراوان بخور یکم استراحت و خاب

استامینیوفن ساده کدئین نباشه اجازه داری بخوری

واسه هفته ته، دراز بکش پاهاتو بالا بگیر

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یسنا جون🌺 مامان یسنا جون🌺 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان عَلَوُيّهِ زهرا مامان عَلَوُيّهِ زهرا هفته شانزدهم بارداری