سلام خانما
تب ۳۷.۳ بالاست؟؟ امروز واکسن زده

۱ پاسخ

۳۷.۵ به بعد تب حساب میشه خونه رو خنک کن لباسشو کم کن ببین کم میشه

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان ارغوان💞 مامان ارغوان💞 ۱۴ ماهگی