سلام خانما
تب ۳۷.۳ بالاست؟؟ امروز واکسن زده

۳ پاسخ

منم امروز زدم خیلی داغه مث اتش بدنش

۳۷/۵ شروع تبه

نه بالا نیست

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان ارغوان💞 مامان ارغوان💞 ۱۴ ماهگی