۵ پاسخ

یکم اشکالی نداره تو هرچیزی فقط زیاده روی نکن

کی گفته ضررداره فقط چیزلی گیاهی نخور

کی گفته ؟ این حرفهای من درآوردی و بی پایه رو بزار کنار همه چی میتونی بخوری چیزایی ک میگن گرمیه قائده اوره نخور برای کسیه ک میشینه ی دیس میخوره زیاده روی می‌کنه زرشک پلو جوجه زعفرونی حلوا همش مجازه چون اصلا مقدار قابل توجهی توش نیس دم کرده زعفرون غلیظ مجاز نیست آب هویج هفته ای یک فنجان مجازه خود هویج هفته ای دوتا جعفری توی سبزی خوردن شنبلیله گشنیز شوید همش مجازه قرار نیس ک بشینی یک کیلو بخوری نهایتا چند لقمه میخوره ادمی

بخوررر

3 ماهه اول بعدش ریلکس باش

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 هفته سی‌ویکم بارداری