بچهااا کیا اینجا فشار بالا هستن؟؟؟

۵ پاسخ

من فقط استرس بگیرم فشارم بالا میره

من همش فشارم رو ۹😂😂

فشار چند بالا هست؟ آیا تاری دید و سردرد اینام باید آدم داشته باشه؟

من بالا ام کلا اما خب متیل دوپا هر دو ارده ساعت میخورم

من..

سوال های مرتبط

مامان میراث مامان میراث ۱ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری