۵ پاسخ

من تا ۱۲ گرفتم

نه من دیگه نگرفتم

ماهگرد تا ۱۱ ماهگی بعدش دیگه لازم نیست

نه دیگه لازم نیست واقعا زیاد جالب نمیشه
من تا الان بردمش آتلیه هرماهگردش
یکسالگی که گرفتم دیگه نمیبرمش
شاید عیدنوروز خانوادگی بریم دوباره

نه دیگه تا ۱۱

سوال های مرتبط

مامان 💙حامی 💙 مامان 💙حامی 💙 ۱ سالگی
مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی
مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی