کسی بچشو ۱۳ یا ۱۴ ماهگی ختنه کرده‌؟

۹ پاسخ

نه عزیزم احساس نمیکنی که دیره من پسرمو ۴۱روزگی ختنه کردم راحت شدم هرچقدر بچه بزرگتر بشه بیشتز ادیت میشه

ببین عزیزم هرکی بهت گفت چرا تا الان نکردی و باید زود میکردی و .... به دل نگیر.اتفاقا بنظرم ماها که زود کردیم اشتباه کردیم.من ۴ ماهگی ختنه کردم.ولب برگردم عقب میزارم ۵ سالگی،امادش میکنم و بعد جای خوب ختنه میکنم.اصلا نگران نباش.اگه مشکلی نداره و تمیزش میکنی هربار، خیالت راحت باشه.این همه ادم تو خارج ختنه نمیکنن

تا الان نکردی دیگه نکن بزار بزرگتر بشه با بیهوشی انجام بده بچه الان داغون میشه

من ۲۴ روزگیش ختنه کردم

چرا هنوز ختنه نکردی؟
باید ۴۰ روزگی اینا ختنه میکردی
یکی از اشناهامون یه سالگی ختنه کرده بود بچه از بس ورجه وورجه میکرد میگفت خونریزی کرده بود نمیخام بترسونمت ولی خیلی باید مراقبت کنی ازش چون گوشتش رفته رفته سفت میشه دردش بیشتره متاسفانه 🤦🏿‍♀️

باید بیست چهاری مراقب باشی نخوره زمین و حتما بخیه کن چون حلقه امکان خونریزیش بیشتتره

اگه راه بره سخت میشه

منم هنوز نکردم 🥺🥺

من هنوز ختنه نکردم متاسفانه.
اخر این ماه قراره بریم واسش نوبت بگیریم

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی