۴ پاسخ

شنیدم باید ببری دکتر آمپول مینویسه درمیاد

دختر منم تازه ماه قبل سه تا دراورد نگران نباش دکتر برای دخترم استئوکر نوشته بود که بهش بدم دو سیسی

عب نداره
دختر منم درنیاورده اما یه سوراخ کوچیک شده بچه خواهر شوهرم دوساله که شد اولین دندونشو در آورد

پسر منم ۱۱ ماهشه خبری نیس😐

سوال های مرتبط