۳۳ هفته و ۵ روزمه وزن نینی دوکیلو خوبه؟

۴ پاسخ

منم ۲کیلو بود الان میخواستم بپرسم چطوره تایپیک شما رو دیدم

نمودار وزن

تصویر

والا منم ۳۳ هفته ۴ روز رفتم
۱۹۹۰ بود دکتر گفت نرماله.
تو گهواره م همینو زده بود برای هفته من.

یه ذره کمه در حد ۱۰۰ گرم

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓♥️ مامان توت فرنگی🍓♥️ ۱۲ ماهگی
مامان دیانا👧🏻❤️ مامان دیانا👧🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۱ ماهگی
مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 ۶ ماهگی