خانمامن همش کشک میخورم ضررنداره

۳ پاسخ

نه اتفاقا میگن خیلی خوبه

ن خوبه کلسیم دارع

نه خوبه منم اوایل خیلی میخوردم روی آش بعد دیددم نوشتهبود پوستو تیره میکنه دیگ نخوردم

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان سروش مامان سروش هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سپهر💙👶 مامان سپهر💙👶 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌وهشتم بارداری