۲ پاسخ

سلام مادرای عزیز من میتونم ب دکترم بگم ک واسم سزارین بزنه میخوام برم بیمارستان دولتی اونجا انشاءالله زایمان کنم دکترم قبول میکنه یانه؟ چون‌ میخوام برم بیمارستان دولتی

سزارین بیشتره

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد