خانما بچم تب داره استا پاراکید میتونم بدمش

۴ پاسخ

ب ازای هر کیلو یک دهم سی سی باید بدی

نهههههه اون استامینوفنه ک دو برابر وزن میدن پاراکید فرق داره

دوبرابر وزن بده
فقط اگه یک ماه از باز شدن درش میگذره فاسد شده نباید بدی

دو برابر وزنش بده بهش
تاریخش مراقب باش نگذشته باشه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان آراد و آلا 💙❤ مامان آراد و آلا 💙❤ ۱۴ ماهگی