خیلی بده که توی شیردهی نمیشه ژل و بوتاکس زد 😢

۴ پاسخ

من هم لیزر رفتم هم ژل زدم

ژل را میشه زد ولی بوتاکس نه

تو شیردهی میشه چیکار کرد ک این دومیش باشه حامله بودیم گفتیم مزاییم همه چی میخوریم همه کاری میکنیم حالا دیگه شیردهی قوز بالاقوز

سلام عزیزم خوب از محصولات جوانساز برا چین وچروک استفاده کن اگه راهنمایی خواستی میتونم کمکت کنم چون خودم مشاوره ونمایندگی محصولات مراقبتی پوست ومو وسلامتی چند تا برند معتبر رو دارم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان پرنس و پرنسس👼 مامان پرنس و پرنسس👼 ۸ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۰ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۴ ماهگی