سلام منم دیشب بالاخره زایمان کردم
سزارین شدم🥹

۶ پاسخ

بسلامتی قدمش مبارک باشه🤩

مبارکتون باشه منم پس فردا باید برم خیلی استرس دارم. سخت ترین بخشش کدومه؟ 🥲

موقع عمل چیزی حس میکردی؟ منظورم تیغ جراحیه🥴

عزیزم میشه از تجربه ات بگی لطفا بعد زایمان خیلی درد داشتی؟

مبارکه عزیزم

اي خداااا مباررررركه
چه حسي داري؟
سزارين خوب بود؟ 🥺😍

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🎀🙈🫀 مامان پرنسا🎀🙈🫀 ۲ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم دوتادختر مامان پسرم دوتادختر ۷ ماهگی