بچه ها املت تن ماهی به دخترم بدم اششکال نداره؟

۴ پاسخ

غذا کنسروی نده اصلا

کنسرو ماهی نده تا دوسال

تن ماهی نده مواد نگهدارنده داره

هر چیزی به اندازه بده عیب نداره
ولی ماهی نده خاستی بدی‌نیم ساعت بعدش شیر نده یا یه ساعت
چون ضد هم هستن
ماهی و لبنیات نباید خورد احتمال داره مسموم بشه

سوال های مرتبط

مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی
مامان نوا 🐣 مامان نوا 🐣 ۱۶ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان نیلا 👼🏻🫀 مامان نیلا 👼🏻🫀 ۱ سالگی
مامان رستاجون مامان رستاجون ۱ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۶ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱ سالگی
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان بانوی کوچک مامان بانوی کوچک ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی