عادیه از الان بچه اینقدر لگد بزنه؟😢😑

۹ پاسخ

منم چن روزه توو دلم انگار کشتی میگیره

خيلی 🤣مثل دختر من از این شیطون میطوناست😍

خیلی خوبه برای من هنوزم تکون نمیخوره مثل نبضه

واسه منم همین جوریه دقیقا سوالی بود که من میخواستم بپرسم امروز رفتم دکتر یادم رفت بگم بهش خیلی خیلی حرکت داره جفتمم خلفی قشنگ همش میفهمم نی نی هستش

عزیزم لگد ندیدی پس همچین بزنه که معده ات بیاد توی حلقت

آره برا من چن وقته قشنگ لگد هاشو حس میکنم

عزیزم واسه شما چجوریع لگد هاش. منم سمت راست شکمم بعضی موقع یا دراز میکشم. انگار مثل حباب میترکه

آره یکسری بچه ها فعالترن

دوست داره خب

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری