خانما از کی تهوع اینا شروع میشه؟ 🥺

۸ پاسخ

واسه من ازهفته ۷شروع شد

من اصلا حالت تهوع نداشتم اصلا سر پسر اولم تا6 ماه داشتم الان خدارو شکر ندارم

من سه ماهه اذیت شدم یکم

برامن ازهفت هفته

۷ هفته

وای خداکنه اونقدری نداشته باشی دهنت سرویس بابا

من از شش هفته

من که هنوز یک ماه نداشتم شروع شد

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان جواد مامان مامان جواد ۶ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان معجزمون مامان معجزمون ۲ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم هفته نهم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ویکم بارداری