خانما حالت تهوع و اینا از کی شروع میشه

۱۰ پاسخ

منم حالت تهوع داشتم ولی اصلا بالا نمیارم

واسه هرکسی فرق میکنه بستگی داره من بچه اولم ازمایش خون که دادم مثبت شددکترگفت دوهفته ازهمون دوهفته تهوم شروع شدتاماه نو ولی این یکی بچم دوماه اول داشتم خیلیییی کمترازبچه اولم ازون خیلی شدیدبودالانم ندارم چی بشه دوسه هفته ای یبارخیلییی کم

برای من از ۷ هفته شروع شد🫠

از وسطای 6هفته
اولای7هفتع

عجله نکن میاد سراغت

اها خوبه دیگه انشاءالله نداشته باشم

واسه کسایی ک معده درد دارن بدتره نه؟؟

از ۹هفتگی فدات

بخواد شروع ش از همون اول میشه ، واسه من از هفته ۴ شروع شده شدید ول کنم نیس
ولی تا الان اگه نشده احتمالا شدید نباشه کلا ویارت شایدم اصلا نگیری

چون فعلا هیچ علائمی ندارم

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان معجزمون مامان معجزمون ۲ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم هفته هشتم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورسا✨🤍 مامان نورسا✨🤍 ۲ ماهگی