۳ پاسخ

سلام خانما. من موقع از خوابیدن به نشستن دلم درد میگیره عادیه؟چطوری از جام بلندشم که فشار نیاد

سلام من هفته هفتم هستم.میخواستم بدونم آزمایش مرحله اول بارداری بایدچندساعت ناشتا باشی.برام دعاکنیدفردا بعدازظهر هم نوبت برای سونوقلب دارم.دعاکنیدقلبش تشکیل شده باشه.

منم همينطور دكترم گفت طبيعيه بيشتر وقت ها درد دارم

سوال های مرتبط

مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیه ماه مامان آیه ماه هفته سی‌ودوم بارداری