درد واژن تو این هفته ها طبیعیه؟

۷ پاسخ

اره منم اینجور شدم فک کنم طبیعیه وقتی میشینم بیشتر میشه یکم

اره ممکنه یه چندروز درد بگیره باز آروم میشه نگران نباش استراحت کن آروم شد چیزی نیست

میشه بگی شما درد چطوریه؟

اره منم ی چند باری مخصوصا وقتی سر پا بودم رخ داده

طبيعيه

برا من از امروز شروع شده

منم خیلی دارم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ ماهگی
مامان هانیه🩷تودلی💙 مامان هانیه🩷تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان joje مامان joje روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی