درد و کشیدگی رحم و واژن تو این هفته طبیعیه؟

۳ پاسخ

اره

اره عزیزم واقعا خیلی درد بدیه من ن میتونم بشینم ن راه برم هیچی دلم میخواد گریه کنم فقط😂🤦🏻‍♀️

اره همه دارن با استراحت و داز کشیدن خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ ماهگی
مامان هانیه🩷تودلی💙 مامان هانیه🩷تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان فربد مامان فربد ۹ ماهگی