۸ پاسخ

برای منم هست ولی خداروشکر شدید نیست

منم دردزیادداشتم که فکرمیکردیم جابازمیکنه بخاطراونه.ولی آزمایش که دادم مشخص شدعفونت دارم بیشتردردم واسه عفونته

تا حدی بله ، شدید نیست اما

وااای خیلی در حدی ک من نمیتونم بدون کمک بلند شم یا پهلو به پهلو بشم

من امروز درد پریوی دارم کم و پهلوی چپم درد میکنه میرنه به رون پام

طبیعیه عزیزم بخاطر بزرگ شدن و سنگین شدن جنینه

سلام من الان که ۱۸ هفته ام نمیدونم برای سرما خوردگی وسرفه هست احساس میکنم روی مثانه ام حباب میترکه نمیدونم برای حرکت بچه است

وااای از درد واژن نگوو

سوال های مرتبط

مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری