۱۲ پاسخ

فک کنم ماه درد میگن
ماه آخر این دردا شورو میشه

چرا همه درد پریودی دارن.
ولی من دوتا کشاله رانم و اینور اونور واژنم 🙊😭انقدر درد میکنه اخه

اره سخته منم دارم

دقیقا منم دارم متاسفانه

اره داره کم کم اماده میکنه خودشو

منم زیردلم و واژنم درد میکنه انگار میخوام پریود شم ولی نمیشم 🤦🏻‍♀️

منم دارم ولی در خفیف‌تر و گذراست

چقد سخته منم دار

عادیه ماه درده

منم همش باید دراز بکشم خیلی زیر شکمم اذیته

منم دارم ماه درده

دیگه عادیه من از این هفته کف پاهام درد میکنه راه نمیتونم برم🤧🤧🤧🤧

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری